Pravila in pogoji
Splošna pravila in pogoji uporabe spletne trgovine Center za nego kože
Pogoji poslovanja spletne trgovine Center za nego kože so sestavljeni v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, o elektronskem poslovanju, o varovanju osebnih podatkov ter v skladu s priporočili TZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino Center za nego kože (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Enord MB., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).
Naslov:
Švitrigailos g. 11K-109, 03228.
Enord MB, 304171304
Vilnius, Litva
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Center za nego kože, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa tj. oddaji spletnega naročila. Uporabnik je pri oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja.
Podjetje Enord MB si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja v spletni trgovini Center za nego kože kadarkoli, brez predhodnega obvestila.
Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra);
• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
• dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
• pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
• vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza;
• način plačila in dostave;
• časovno veljavnost ponudb;
• rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka;
• pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Blago odposlano
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
Preverjanje primernosti izdelka
Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnikoli prodajalčevih izjav o značilnosti blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Varnost
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila;
• pošiljatelj bo jasno razviden;
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne;
• jasno bodo določeni pogoji udeležbe v njih;
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil;
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Z vpisom svojega elektronskega naslova se posameznik lahko prijavi na e-novice, s katerimi ga/jo bo spletna trgovina Center za nego kože obveščala o novostih, prodajni ponudbi, akcijah in dogodkih.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina Center za nego kože in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka Center za nego kože je v lasti podjetja Enord MB.
Odgovornost
Ponudnik si za predstavitev osnovnih značilnosti prodajnih izdelkov, ki so navedene na embalaži izdelka, prizadeva zagotoviti jasne in popolne informacije. Informacije o izdelkih so na voljo le za osebno uporabo in se ne smejo razmnoževati in koristiti na kakršenkoli način brez predhodnega soglasja ponudnika spletne trgovine. Ponudnik si pridržuje pravico do vsebinskih in drugih sprememb v spletni trgovini brez predhodnega obveščanja. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Ponudnik si prizadeva zagotoviti ustrezne slike za vse prodajne izdelke na spletni strani. V primeru morebitnih estetskih razlik med sliko in dejanskim izdelkom, to ne vpliva na specifikacijo samega izdelka. Barvni odtenki in videz izdelkov lahko odstopajo od dejanskega stanja izdelkov, kar pa ne vpliva na opredelitev in standard izdelka.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže pisno po pošti ali po elektronski pošti.
Morebitne spore in nesoglasja rešuje ponudnik na podlagi pisnega zahtevka potrošnika, Domžale oziroma na elektronski naslov info@centerzanegokoze.si.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Pogoji poslovanja spletne trgovine Center za nego kože so sestavljeni v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, o elektronskem poslovanju, o varovanju osebnih podatkov ter v skladu s priporočili TZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino Center za nego kože (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Enord MB., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).
Naslov:
Švitrigailos g. 11K-109, 03228.
Enord MB, 304171304
Vilnius, Litva
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Center za nego kože, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa tj. oddaji spletnega naročila. Uporabnik je pri oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja.
Podjetje Enord MB si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja v spletni trgovini Center za nego kože kadarkoli, brez predhodnega obvestila.
Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra);
• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
• dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
• pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
• vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza;
• način plačila in dostave;
• časovno veljavnost ponudb;
• rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka;
• pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Blago odposlano
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
Preverjanje primernosti izdelka
Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnikoli prodajalčevih izjav o značilnosti blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Varnost
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila;
• pošiljatelj bo jasno razviden;
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne;
• jasno bodo določeni pogoji udeležbe v njih;
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil;
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Z vpisom svojega elektronskega naslova se posameznik lahko prijavi na e-novice, s katerimi ga/jo bo spletna trgovina Center za nego kože obveščala o novostih, prodajni ponudbi, akcijah in dogodkih.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina Center za nego kože in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka Center za nego kože je v lasti podjetja Enord MB.
Odgovornost
Ponudnik si za predstavitev osnovnih značilnosti prodajnih izdelkov, ki so navedene na embalaži izdelka, prizadeva zagotoviti jasne in popolne informacije. Informacije o izdelkih so na voljo le za osebno uporabo in se ne smejo razmnoževati in koristiti na kakršenkoli način brez predhodnega soglasja ponudnika spletne trgovine. Ponudnik si pridržuje pravico do vsebinskih in drugih sprememb v spletni trgovini brez predhodnega obveščanja. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Ponudnik si prizadeva zagotoviti ustrezne slike za vse prodajne izdelke na spletni strani. V primeru morebitnih estetskih razlik med sliko in dejanskim izdelkom, to ne vpliva na specifikacijo samega izdelka. Barvni odtenki in videz izdelkov lahko odstopajo od dejanskega stanja izdelkov, kar pa ne vpliva na opredelitev in standard izdelka.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže pisno po pošti ali po elektronski pošti.
Morebitne spore in nesoglasja rešuje ponudnik na podlagi pisnega zahtevka potrošnika, Domžale oziroma na elektronski naslov info@centerzanegokoze.si.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.